Swip este o companie românească care are ca scop schimbarea balanţei de putere între furnizori şi consumatori prin valorificarea puterii colective a grupurilor mari. Cu ajutorul serviciilor Swip, piaţa utilităţilor din România va deveni mai deschisă, mai flexibilă şi mai uşor de accesat de către consumatori.
Swip foloseşte puterea de negociere colectivă şi determină furnizorii să liciteze pentru a oferi cele mai bune oferte. În acest an, Swip a negociat pentru aproximativ 1000 de case şi a obţinut discounturi cu până la 20% pentru electricitate şi 5% pentru gazele naturale.
Obiectivele Swip se referă la îmbunătăţirea serviciilor oferite, păstrarea licitaţiilor pentru clienţii mult mai sensibili la preţ, conceperea unei structuri de alegere fie a intrării în licitaţie, fie a acceptării uneia dintre cele 3 oferte pre-negociate, înscrierea clienţilor pentru ca Swip să se ocupe de facturile lor, extinderea în noi linii de produs etc.