UX Studio oferă servicii de optimizare a ratei de conversie pentru a ajuta companiile să obțină rezultate mai bune cu același volum de trafic. Procesul de optimizare a ratei de conversie începe cu verificarea și setarea corectă a tuturor instrumentelor de analiză (ex. Google Analytics, Hotjar, etc.), etapă urmată de o perioadă de research și colectare de informații necesare pentru a înțelege mai bine audiența și a identifica oportunitățile de optimizare.
UX Studio aplică metodologii prin care identifică ariile cu cele mai mari oportunități de optimizare și, folosind principii de user experience (UX) și neuropsihologie, aduce îmbunătățiri site-ului, menite să crească rezultatele. Înainte de a fi implementate definitiv, îmbunătățirile sunt testate și validate folosind metode statistice.
Pentru următoarele 12 luni, UX Studio își propune o cifră de afaceri de 75.000€, iar pentru a atinge acest obiectiv are nevoie de creşterea treptată a echipei, de iniţierea unui plan de angajare/dezvoltare.